[vc_row][vc_column][vc_cta h2=”هاست ابری پرسرعت” txt_align=”center” color=”sky” add_button=”bottom” btn_title=”همین الان سفارش میدهم !” btn_style=”custom” btn_custom_background=”#f21c04″ btn_custom_text=”#ffffff” btn_align=”center” btn_i_align=”right” btn_i_type=”entypo” btn_i_icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-cloud-thunder” btn_add_icon=”true” btn_link=”url:https%3A%2F%2Foghost.ir%2Fweb-hosting%2F|||”]
آپتایم 99.98 درصد تضمینی !!!
میزبانی ابری اوجی هاست : اگر آپتایم بالا در کنار سرعت لود سریع برای شما مهم است ، بهترین انتخاب هاست ابری می باشد .
به دلیل پشتیبانی هاست های ابری ما از Cloud Linux ، سرعت ، امنیت ، آپتایم بالا تضمین شده است .
ویژگی سخت افزاری پنل هاست ها :
- Ram : 768 MB
- IOPS : 2048
- I/O Usage: 8MB/s
- Entry Process: 20
می باشند که بازدید کننده های بیشتری نسبت به دیگر هاست های اشتراکی ، تحمل می کند.
[/vc_cta][vc_separator style=”dashed” border_width=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
آموزش بررسی وضعیت سئو سایت های رقیب ، اگر شما هم وب سایتی هستید که رقبای زیادی در بازار تجاری خودتان دارید ، یکی از از مهمترین فعالیتهای روند سئو ، بررسی سئو سایت رقبای شما میباشد .
البته بسته به نوع ، حوزه فعالیت ، نوع کسب و کار و عوامل دیگر این تحلیل سئو سایت های رقیب میتواند پیچیده نیز باشد . (چرا ؟ ) زیرا در هنگام بررسی سایت های رقیب باید فاکتور های بسیار زیادی در نظر گرفته شوند و هم اکنون تعداد این فاکتور بسیار بیشتر از پیش نیز شده است .
زیاد نمیخواهیم حرف بزنیم و برای کوتاه و مختصر کردن این مقاله و آسانتر کردن بررسی وضعیت سئو سایت های رقیب برای شما یک اینفوگرافیک آماده کرده ایم .
آموزش بررسی وضعیت سئو سایت های رقیب
در این اینفو گرافیک فعالیت ها و فاکتور های اصلی که باید از سایت رقیب بررسی کنید مثل فاکتورهای متعددی از جمله شناسایی رقبا، جمعآوری کلیدواژهها، سنجش میزان اهمیت این کلمات و انتخاب نهایی آنها ذکر شده اند .
آموزش بررسی وضعیت سئو سایت های رقیب
4 فاکتور اصلی در بررسی سئو وب سایت های رقبا چیست ؟
همانطور که در اینفوگرافیک بالا مشاهده میکنید ، 4 فاکتور اصلی برای بررسی سئو رقبا وجود دارد .
1 – باید رقبای بالفوه خود را شناسایی کنید .
یکی از مهمترین فاکتور های سئو را این مرحله میتوان نام برد ، اگر میخواهید یک وب سایت سازمانی یا شخصی را سئو کنید و هیچ اطلاعی از رقبای فعلی انها ندارید باید شناسایی رقبا را از نقطه صفر شروع کنید .
2 – وضعیت سئوی رقبا را شناسایی و تایید کنید
بعد از رد کردن مرحله اول شناسایی رقبا باید ببینید کدام وب سایت واقعا رقیب شماست و کدام یک رقیب شما نیست ، برای اینکار میتوانید از کلمه کلیدی مورد نظر خودتان استفاده کنید و ببینید کدام وب سایت ها در نتایج جای شما را اشغال کرده اند !
همچنین در این مرحله خواهید توانست با تحقیق کلمات کلیدی، فهرست کلمات کلیدی مطلوب خود را طولانیتر کنید. برای انجام این تحقیق، باید از منابعی فراتر از رقبای خود و دادههای حاصل از جستجوی طبیعی استفاده کنید ، مثلا منابع جدید و کلماتی که هنوز رقبای شما هنوز از آنها استفاده نکرده اند میتواند بهترین فرصت برای سئو شما باشد !
3 – مقایسه وضعیت سئو وب سایت خودتان با رقبا
بعد از شناسایی رقبا و کلمات کلیدی ، وقت آن رسیده است که وضعیت سئو سایت خودتان را با وب سایت های رقبا مقایسه کنید . برای این کار میتوانید از فاکتور هایی مثل
چگالی کلمات کلیدی، ارتباط کلمات کلیدی با موضوع، رتبه فعلی، میزان جستجوی کلمات کلیدی، صفحات رتبهبندی شده، میزان محبوبیت لینکها، بهینهسازی محتوا و مشخصات صفحات استفاده کتید .
4- کلمات کلیدی اصلی وب سایت خودتان را انتخاب کنید .
سرانجام پس از همه این فعالیت وقت آن رسیده است که همه داده ها را جمع آوری کنید و بهترین کلمه کلیدی برای فرآیند سئو در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را از بین آنها برای وب سایت خودتان انتخاب کنید .
ابزار های کارامد
شما میتوانید برای انجام هر یک از مراحل بالا از ابزار های انلاینی که برخی از وب سایت ها در اختیار شما قرار میدهند استفاده کنید .
توجه کنید که همه این ابزار ها زبان فارسی را پشتیبانی نمیکنند! و تعداد محدودی از انها فقط رایگان هستند .
- برای شناسایی رقبا میتوانید از ابزارهای Alexa Top Sites، SimilarWeb Websites و Sites Profile استفاده کنید.
- برای پیدا کردن کلمات کلیدی میتوانید از ابزارهای KWFinder، Keywordtool.io یا Ubersuggest استفاده کنید.
- برای پیدا کردن رتبهبندیها از Authority Labs، Positionly و Advanced Web Ranking کمک بگیرید.
- برای تشخیص میزان محبوبیت از Moz SEO Toolbar،Ahrefs، OpenSiteExplorer، CognitiveSEO BAcklink Explorer و MajesticSEO بهره بگیرید.
- برای تشخیص بهینه بودن صفحات، Moz On-Page Grader، SEOchat’s Page Comparison Tool و Web page SEO analysis tool بسیار سودمند هستند.
در پایان امیدواریم این اطلاعات و اینفوگرافیک تهیه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد ، شما اگر فکر میکنید که مرحله ای از قلم افتاده و یا نیاز به توضیحات بیشتری در مورد بخش های مختلف دارید ، میتوانید از بخش نظرات ، نظر های خودتان را با ما در میان بگذارید .
منبع : وبلاگ نوین
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=”solid-icon” message_box_color=”grey” icon_type=”entypo” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-tag”]آموزش بررسی سئو ، آموزش بررسی سئو سایت های رقبا ، آموزش بررسی سایت رقیب ، آموزش چک کردن بک لینک ها ، افزونه بررسی سئو ، بررسی رایگان سئو سایت ، بررسی رقیب در سئو ،بررسی سئو انلاین ، بررسی سئو دامنه ، بررسی سئو سایت ، بررسی سئو سایت دیجی کالا ، بررسی سئو سایت ها ، بررسی سئو سایت ورزش 3 ، بررسی سئو یک سایت ، بررسی سایت از لحاظ سئو ، بررسی سایت از نظر سئو ، بررسی میزان سئو سایت ، بررسی وضعیت سئو سایت ، چک کردن بک لینک های سایت رقیب ، معرفی ابزار gtmetrix ، معرفی ابزار moz.com ، معرفی ابزار های آنلاین بررسی سئو ، نتیجه بررسی سئو سایت[/vc_message][/vc_column][/vc_row]
عالی بود
من برای سایت طب سنتی خودم استفاده کردم نتیجه داد.شما هم ببینین
http://tebalshafa.ir
سلام روز بخیر
قبلا ازتون دعوتتون کرده بودم برای عضویت در گروه جامعه وبمستران
مهندس چرا نیومدی توی گروه
خوشحال میشیم تشریف بیارید و
دوستان دیگه تبادل اطلاعات داشته باشیم
گروه جامعه وب مستر ها
https://t.me/joinchat/DBhKUBJE3gUMxzABig66Ig